1.) DOBIERKA
Prepravcovi (Slovenská pošta, a.s.) uhradíte čiastku až pri prevzatí tovaru v hotovosti .
Tovar posiela spoločnosť zákazníkovi prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. - EXPRES KURIÉR
Zákazník si môže vybrať, či chce tovar doručiť:
- ako zásielku na poštu alebo
- ako zásielku na presnú adresu dodania alebo
- ako expresnú zásielku na presnú adresu dodania
2.) Bankový prevod
Platbu môžete uskutočniť vopred bankovým prevodom na náš účet. Po odoslaní objednávky sú Vám potrebné údaje (číslo účtu, čiastka, variabilný symbol = číslo objednávky) zaslané emailom a súčasne sú zobrazené na obrazovke. Peniaze sú pripísané na náš účet v priebehu 2 pracovných dní. V prípade, že je tovar skladom, odosielame zásielku ihneď po pripísaní platby. Pri prevzatí zásielky už neplatíte nič.
Platby:
č.účtu: 25 7446 6001/5600
IBAN: SK07 5600 0000 0025 7446 6001
Swift/BIC:KOMASK2X
Vo všetkých prípadoch posiela Slovenská pošta, a.s. zákazníkovi avízo o doručení balíka na poštu alebo na presnú adresu dodania prostredníctvom e-mailovej správy alebo textovej správy. Je preto dôležité uviesť pri objednávaní tovaru funkčnú e-mailovú adresu a správne a funkčné telefónne číslo.
V prípade zásielky na presnú adresu dodania uvádzajte, prosím, adresu, na ktorej sa zdržiavate počas dňa. Poštový kuriér doručuje zásielky v pracovných dňoch obvykle medzi 7:30 hod. a 15:30 hod.
Za nedoručenie a prípadné vrátenie tovaru odosielateľovi a všetky poplatky s tým súvisiace z dôvodu uvedenia nesprávnych údajov zákazníka preberá plnú zodpovednosť zákazník.
V prípade, že zákazník neprevezme tovar doručený v súlade s objednávkou, ktorú uskutočnil v internetovom obchode spoločnosti a nezrušil písomnou formou pred jej odoslaním, bude zákazníkovi účtovaný POPLATOK ZA NEPREVZATIE ZÁSIELKY vo výške poštovného a balného podľa vystavenej faktúry k objednanému tovaru .
Tým nie sú dotknuté práva spoločnosti na účtovanie ďalších poplatkov a nákladov preukázateľne vynaložených na vrátenie neprevzatej zásielky spoločnosti.